Serwis naprawczy

Serwis produktów TOA

TOA jest synonimem jakości i trwałości. Nasze produkty są wytwarzane zgodnie z najwyższymi standardami, najnowszą technologią i z wysokiej jakości materiałów. TOA utrzymuje zapasy części zamiennych przez 5 lat od momentu wycofania produktu z rynku (na podstawie średniego zapotrzebowania).


Długowieczność i bezpieczeństwo naszych produktów jest dla nas bardzo ważne, dlatego też oferujemy naszym specjalistycznym partnerom handlowym naprawę naszych produktów.
Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie naprawy poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na dole tej strony. Dzięki temu będziemy łatwiej będzie nam rozpoznać rodzaj zgłoszenia i ewentualny przedmiot naprawy, zanim produkt trafi do nas.

 

 


Jak zgłosić naprawę?


sekwencja

1. wypełniają Państwo formularz rejestracyjny na tej stronie

2. Otrzymują od nas drogą mailową formularz naprawy, który należy wypełnić i odesłać na adres r.dusio (at) toa-eu.pl

3. Następnie otrzymają Państwo numer naprawy (RMA no.), który należy zanotować w adresie przesyłki:

 

TOA Electronics Europe GmbH
Oddział w Polsce
Naprawa <RMA no. >
ul. Migdałowa 4 kl A/lok 23
02-796 Warszawa

 

Prosimy nie wysyłać żadnych urządzeń bez wcześniejszej rejestracji i numeru RMA do TOA.

Bardzo dziękujemy.

 

 

 


Chciałbym zarejestrować przesyłkę serwisową!

Proszę wypełnić wszystkie pola: Natychmiast otrzymasz nasz formularz naprawy e-mailem. Bardzo dziękuję!

 

(* Proszę wypełnić te pola)\)

 

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt: r.dusio@toa-eu.pl lub zadzwoń do nas: + +48 22 645 11 98  lub +48 783 711 376

Z góry dziękujemy, Państwa zespół TOA Polska